خرید ترازوی دیجیتال برای درست کردن اسپرسو
نوشته شده توسط : admin

اگر تجربه خرید اسپرسوساز را داشته اید حتما دقت کرده اید که اقلامی به همراه دستگاه اسپرسو ساز وجود دارد. یکی از اصلی ترین اقلام که تقریبا به همراه تمام دستگاه ها هست، پیمانه قهوه است.

همانطور که می دانید یکی از مهمترین فاکتور هایی که در میزان کیفیت هر نوع قهوه ای اهمیت دارد، میزان قهوه است. زیرا کم یا زیاد بودن میزان قهوه، به شدت در طعم و غلظت آن تاثیر دارد. اما این امر در مورد قهوه اسپرسو اهمیت بیشتری پیدا می کند.

البته می توان دلایل بیشتری را برشمرد اما این ۳ دلیل مهمتر هستند. اما نکته ای که در اینجا مهم است این است که برای اندزه گیری میزان صحیح پودر قهوه باید به همین پیمانه اکتفا کرده یا باز هم باید از ترازو استفاده شود؟

بهترین راه برای درست کردن قهوه خوشمزه و عالی، خرید ترازوی دیجیتال و استفاده از آن برای وزن کردن پودر قهوه است. زیرا دان قهوه وزن های متفاوتی دارد و هرچقدر به دان قهوه بیشتر حرارت داده شود (به اصطلاح بیشتر رُست شود)، قهوه وزن بیشتری از دست خواهد داد.

بنابراین وزن یک پیمانه پودر قهوه با درجه رست مدیوم با یک پیمانه قهوه دارک رست متفاوت است. به همین دلیل است که استفاده از ترازو به جای پیمانه، انتخاب بهتری است.

افزون بر این مورد اندازه پیمانه برای همه دستگاه های اسپرسوساز یکی است. در صورتی که حجم بسکت پرتافیلتر اسپرسوساز ها متفاوت است. به طور مثال ممکن است حجم بسکت دبل اسپرسوساز دلونگی ۶۸۵ با حجم بسکت دوبل نوا ۱۴۰ متفاوت باشد. درنتیجه وزن کردن روش مطمئن تری هست در مقایسه با استفاده از پیمانه.

source: خرید ترازوی دیجیتال برای درست کردن اسپرسو





:: موضوعات مرتبط: لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , لوازم جانبی قهوه , ,
:: برچسب‌ها: اسکیل قهوه , ترازوی دریپ کافی , ترازوی دیجیتال , ترازوی دیجیتال آشپزخانه , ترازوی هریو , قهوه دات کام , قیمت ترازوی دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 11 / 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: